Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2022-02-07T08:44:15Z-
dc.date.available2022-02-07T08:44:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПасько М. І. Засади управління збутовою діяльністю підприємства [Електронне видання] / М.І. Пасько // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – С. 278-281.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27162-
dc.description.abstractВизначено, що першочерговим завданням суб’єктів господарювання, особливо промислових підприємств, є створення ефективної системи управління збутовою діяльністю. Проведено аналіз складових частин збутової діяльності як комплексу організаційних, технологічних та комерційних заходів щодо доведення товарів до кінцевих споживачів. Запропоновано до складових збутової діяльності додати інформаційно-комунікативні заходи, що здійснюються в процесі збутової діяльності, оскільки ведення переговорів із партнерами по збуту щодо укладення договорів; розроблення та реалізація комплексу комунікативних заходів (реклама, виставкова діяльність, public relations та ін.) є важливими, особливо підприємств, які працюють на ринку В2В. На основі аналізу основних категорій управління збутовою діяльністю окреслено перелік засад якісного здійснення процесу збуту, до якого запропоновано включити забезпечення моніторингу показників ефективності збутової діяльності та коригування прийняття управлінських рішень, оскільки «якість» збутової, як будь-якої іншої діяльності, визначається показниками ефективності, що потребують постійного моніторингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectкомплекс заходів щодо збуту товару підприємстваru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікативні заходиru_RU
dc.subjectуправління збутовою діяльністю підприємстваru_RU
dc.subjectмоніторинг показників ефективності збутової діяльності та коригування прийняття управлінських рішеньru_RU
dc.titleЗасади управління збутовою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Пас_ко_М.I_.pdf687,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.