Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorЯкущенко І. О.-
dc.date.accessioned2022-02-07T13:09:42Z-
dc.date.available2022-02-07T13:09:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності / Т. В. Шталь, І. О. Якущенко // Modern science: innovations and prospects: The 2nd International scientific and practical conference «Modern science: innovations and prospects», Stockholm, Sweden, Nov. 7-9, 2021. – Stockholm : SSPG Publish, 2021. – Р. 744-748.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27176-
dc.description.abstractВ публікації визначено, що основною перевагою реклами порівняно з іншими елементами системи маркетингу є можливість досягнення більшої кількості контактів зі споживачами за меншої вартості одного контакту. Наведено сутність, об’єкти, суб’єкти та особливості управління рекламною діяльністю підприємства. Надано визначення рекламної діяльності суб’єкта ЗЕД. Охарактеризовано процес реалізації рекламної діяльності підприємства – суб’єкта ЗЕД. Систематизовано чинники, від яких залежить ефективність реклами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламна діяльністьru_RU
dc.subjectуправління рекламною діяльністюru_RU
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf927,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.