Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.contributor.authorШумакова Я. О.-
dc.date.accessioned2022-02-09T08:51:58Z-
dc.date.available2022-02-09T08:51:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах / О. А. Небилиця, Я. О. Шумакова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 266-269.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз та узагальнення існуючих методів маркетингових досліджень, виділено основні методи для прийняття обґрунтованих маркетингових управлінських рішень. Приведено сутність класичних методів маркетингових досліджень таких як: інтерв’ю, метод ділових контактів, спостереження, фокус-група, анкетування, сторчек, кліппінг, маркетингове тестування. Відзначено необхідність використання сучасними підприємствами застосування змішаних методів маркетингових досліджень у онлайн-просторі. Проведено аналіз динаміки онлайн-ринку України з 2016 р. та подано її прогноз до 2025 р.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectінтерв’юru_RU
dc.subjectметод ділових контактівru_RU
dc.subjectспостереженняru_RU
dc.subjectфокус-групаru_RU
dc.subjectанкетуванняru_RU
dc.subjectсторчекru_RU
dc.subjectкліппінгru_RU
dc.subjectмаркетингове тестуванняru_RU
dc.subjectелектрона комерціяru_RU
dc.subjectонлайн-простірru_RU
dc.titleУзагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Небилиця_О,_Шумакова_Я_Узагал_нення_методiв_проведення_.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.