Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.contributor.authorМатвієнко В. О.-
dc.date.accessioned2022-05-05T13:25:11Z-
dc.date.available2022-05-05T13:25:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Формування стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. В. Погуда, В. О. Матвієнко // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 бер. 2022 р. : тези допов. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 147-150.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто роль стратегії у діяльності підприємств сфери туризму. Визначено особливості і відмінності стратегії від планів. Проаналізовано основні види стратегій розвитку та рекомендовано використовувати такий вид, який найбільше відповідає реальному стану та можливостям туристичного підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.titleФормування стратегії розвитку туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Матвієнко_Стратегія_розвитку_Тези.pdf686,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.