Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27544
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалко А. П. | - |
dc.contributor.author | Денисова Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T17:34:02Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T17:34:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Рибалко А. П. Організація онлайн-навчання з вищої математики під час карантину / А. П. Рибалко, Т. В. Денисова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. праць. – Київ : Гельветика, 2022. – Вип. 85. – С. 164-169. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27544 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі організації навчального процесу в закладах вищої освіти під час карантину, зокрема, впровадженню синхронних онлайн-занять за допомогою хмарних сервісів. Необхідність повномасштабного переходу на дистанційний формат денної освіти потребує пошуку альтернативних методів навчання, використання нових форм та засобів для забезпечення доступу до знань у режимі реального часу. В умовах неможливості персонального спілкування викладача зі студентами також виникає потреба у вирішенні специфічних педагогічних проблем. Усі ці аспекти потребують осмислення та ґрунтовного науково-методичного забезпечення. У роботі представлено модель організації навчального процесу, розроблену та використану при викладанні вищої математики студентам комп’ютерних спеціальностей під час карантину. Проведено аналіз педагогічних, психологічних та технічних проблем, що виникають при впровадженні онлайн-навчання. Висвітлено особливості створення дистанційної системи навчання вищої математики, запропоновано структуру навчального процесу та ресурси для його реалізації. Наведено досвід авторів щодо організації синхронних онлайн-занять та спілкування зі студентами, використання різноманітних інформаційних технологій та інструментів, обґрунтовано ефективність їх використання в навчальному процесі в умовах пандемічних обмежень. На думку авторів, впроваджена система навчально-виховного процесу дозволяє організувати ефективну пізнавальну діяльність студентів під час карантину, значно розвиває особистісний потенціал студентів, підвищує їх конкурентоспроможність, забезпечує формування загальних та професійних компетентностей. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | заклад вищої освіти | ru_RU |
dc.subject | викладання вищої математики | ru_RU |
dc.subject | студенти комп’ютерних спеціальностей | ru_RU |
dc.subject | дистанційна освіта, онлайн-навчання | ru_RU |
dc.subject | карантин | ru_RU |
dc.subject | синхронні заняття | ru_RU |
dc.subject | хмарні сервіси | ru_RU |
dc.title | Організація онлайн-навчання з вищої математики під час карантину | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЕММ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Рибалко Денисова 2022.pdf | 425,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.