Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27705
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-18T17:15:41Z | - |
dc.date.available | 2022-06-18T17:15:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Шевчук А. О. Формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції студентів засобами інтернет-технологій / А. О. Шевчук // Педагогіка XXI століття: сучасний стан та тенденції розвитку: колективна монографія: у 2 ч. – Львів-Торунь: Ліга-Прес, 2021. – Ч. 2. – С. 831-857. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27705 | - |
dc.description.abstract | Інтернет-технологія – це інструмент веб-спілкування та співпраці, який можна використовувати для залучення студентів до спільної, індивідуальної, групової, парної та самостійної роботи. У роботі теоретично розглянуто використання Інтернет-технології, досліджено її внесок у іншомовне навчальне середовище, проаналізовано сучасну літературу щодо використання Інтернет-технологій в освіті, а також обґрунтовано додаткові можливості для формування професійно-комунікативної компетенції студентів. Наголошено на модернізації змісту навчання іноземної мови за професійним спрямуванням з використанням Інтернет-технології, а також окреслено їх переваги для навчання іноземної мови. Наведено приклади практичних завдань із використанням Інтернет-технології. Ці завдання можна запропонувати студентам для використання як на заняттях, так і для індивідуальної роботи. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу із Інтернет-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють вдосконаленню іншомовної мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Інтернет-технологія не може замінити традиційні методи навчання, але може створити нове середовище та можливості у процесі набуття іншомовної професійно-комунікативної компетенції; вони стали важливим освітнім інструментом, який можна успішно використовувати в навчанні професійно спрямованої іноземної мови. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | Інтернет-технологія | ru_RU |
dc.subject | традиційні методи навчання | ru_RU |
dc.subject | професійно-комунікативна компетенція | ru_RU |
dc.title | Формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції студентів засобами інтернет-технологій | ru_RU |
dc.type | Book chapter | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Монографії (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
колективна_монографiя_Шевчук_А.О..pdf | 381,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.