Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБестужева С. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2022-06-18T17:23:50Z-
dc.date.available2022-06-18T17:23:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБестужева С. В. Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізації / С. В. Бестужева, В. О. Козуб // Інфраструктура ринку. – 2022. – Вип. 65. – С. 3-7.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27706-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню теоретичних засад міжнародної товарної стратегії підприємства на основі існуючих наукових доробок та практичного досвіду ведення міжнародного бізнесу. Сучасне відновлення діяльності вітчизняних підприємств на зовнішніх ринках в умовах воєнної агресії та поствоєнної відбудови країни супроводжується докорінною зміною концепції ведення міжнародного бізнесу під впливом факторів зовнішнього середовища. З урахуванням особливостей сучасного стану економіки нашої країни та можливостей національних експортерів щодо відновлення та подальшого розвитку діяльності на цільових зовнішніх ринках розроблений та запропонований методичний підхід до формування товарної стратегії як експорту, так і імпорту. Адже на теперішній час достатньо раціональні та зважені кроки уряду України з підтримки як вітчизняного, так і закордонного бізнесу створюють підґрунтя для нарощування його обсягів, диверсифікації як товарної, так і географічної структури. Особливістю запропонованого методичного підходу є інтеграція методів оптимізації товарної структури як експорту, так і імпорту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтоварна стратегіяru_RU
dc.subjectміжнародний бізнесru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.subjectметодru_RU
dc.subjectвідновленняru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectструктураru_RU
dc.titleМетодичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf252,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.