Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2022-06-19T19:33:04Z-
dc.date.available2022-06-19T19:33:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУс М. І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки / М. І. Ус // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : тези допов. IV конгресу соціологічної асоціації України, м. Харків, 28-29 жовт. 2021 р. – Харків: Соціологічна асоціація України, 2021. – С. 284-286.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742-
dc.description.abstractВизначено сутність маркетингу вражень та його особливості в умовах креативної економіки. Маркетинг вражень може поєднувати велику різноманітність маркетингових інструментів, стратегій і прийомів. Завдяки ним споживачі краще запам'ятовують компанію і інформацію про товар на тлі яскравих вражень. Високий емоційний настрій сприяє довготривалому збереженню отриманого позитивного ефекту і в цілому сприяє підвищенню ефективності діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкреативна економікаru_RU
dc.subjectмаркетинг враженьru_RU
dc.subjectемоційний маркетингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.titleМаркетинг вражень в умовах креативної економікиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ус М.І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки_ .pdf462,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.