Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorЯкименко А. П.-
dc.date.accessioned2022-06-19T22:24:53Z-
dc.date.available2022-06-19T22:24:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГеращенко І. М. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства / І. М. Геращенко, А. П. Якименко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – C. 168-171.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757-
dc.description.abstractВивчення різноманітних методичних підходів до оцінювання результативності планування маркетингової діяльності підприємств дозволило встановити той факт, що для планування діяльності на підприємстві використовують різні методи. Пропонується при розробці стратегічно–маркетингового плану використовувати метод розробки сценаріїв. У рамках цього методу кожна тенденція або окремий процес навколишнього середовища розглядається в розрізі трьох напрямків розвитку в майбутньому: регрес, стагнація, прогрес. Вважаємо, що використання методу розробки сценаріїв під час розробки стратегічно-маркетингового плану дозволить побудувати для будь–якого підприємства декілька версій сценаріїв розвитку подій у майбутньому.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectоцінкаru_RU
dc.subjectстратегічне плануванняru_RU
dc.subjectоцінка стратегічного плануванняru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.titleОцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.