Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRodionov S.-
dc.contributor.authorPavtsio V.-
dc.date.accessioned2022-06-20T22:12:34Z-
dc.date.available2022-06-20T22:12:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationRodionov S. Strategies for promotion of national brands on the international market / S. Rodionov, V. Pavtsio // Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management. FAI International Conference, 2021. – Vol-7(ii). – Р. 34-35.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786-
dc.description.abstractThe abstracts reflect some aspects of creating a country's brand in Ukraine. The relevance of the development of Ukrainian branding in the context of European integration is determined.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcountry brandru_RU
dc.subjectdevelopment of Ukrainian brandingru_RU
dc.subjectEuropean integration processesru_RU
dc.titleStrategies for promotion of national brands on the international marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rodionov S, Pavtsio V. STRATEGIES FOR PROMOTION OF NATIONAL BRANDS ON THE.pdf226,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.