Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак О. О.-
dc.date.accessioned2022-06-26T19:10:56Z-
dc.date.available2022-06-26T19:10:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтрижак О. О. Особливості розвитку сфери послуг в умовах Індустрії 4.0 / О. О. Стрижак // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матер. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. кафедри маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва, м. Умань, 25 жовт. 2021 р.: тези допов. – Умань: УНУС, 2021. – С. 151-152.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27907-
dc.description.abstractВизначено особливості розвитку сфери послуг в умовах Індустрії 4.0.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіндустрія 4.0ru_RU
dc.subjectсфера послугru_RU
dc.titleОсобливості розвитку сфери послуг в умовах Індустрії 4.0ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf419,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.