Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак О. О.-
dc.date.accessioned2022-06-27T21:07:04Z-
dc.date.available2022-06-27T21:07:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтрижак О. О. Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію / О. О. Стрижак // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка: тези допов. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – C. 280-282.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність оновлення маркетингового інструментарію в інформаційному суспільстві. Визначено тенденції розвитку сфери послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсфера послугru_RU
dc.subjectінформаційне суспільствоru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.titleТенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментаріюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf344,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.