Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-28T20:45:29Z-
dc.date.available2022-06-28T20:45:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМедведєва Ю. Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. Медведєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933-
dc.description.abstractУ дипломі представлено результати контент-аналізу зразків сучасної зовнішньої реклами з метою виявлення особливостей зображення жіночих та чоловічих образів в рекламі та визначення найбільш розповсюджених груп стереотипів. Проаналізовано специфіку функціонування стереотипів та їх вплив на рекламні комунікації на сучасному історичному етапі. Надано рекомендації із створення гендерно чутливої реклами та уникнення стереотипізації у рекламі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectстереотипиru_RU
dc.subjectгендерru_RU
dc.subjectрекламна концепціяru_RU
dc.subjectгендерні стереотипиru_RU
dc.titleРозроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Диплом_Медведєва Ю.Є._6.01.061.010.18.1.pdf5,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.