Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак О. О.-
dc.date.accessioned2022-07-04T19:20:58Z-
dc.date.available2022-07-04T19:20:58Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСтрижак О. О. Методичний підхід до визначення типу компетентності / О. О. Стрижак // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». – Ужгород: УНУ, 2003. – Вип. 13. – С. 107-112.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27979-
dc.description.abstractВ процесах сучасного виробництва все більшого значення набувають такі ресурси, як інформація, знання та компетентність. В статті запропоновано методичний підхід до визначення типу компетентності. на основі даних експертного опитування. Обробка результатів опитування здійснювалась автором за допомогою використання основних положень прикладної теорії вимірювань. В результаті проведеного дослідження було виділено типи компетентності за рівнем освіти та статусом.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectзнанняru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.titleМетодичний підхід до визначення типу компетентностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf667,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.