Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.date.accessioned2022-08-15T18:18:21Z-
dc.date.available2022-08-15T18:18:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПилипенко А. А. Управління безпекою маркетингової діяльності: обліково-аналітичне та організаційне забезпечення / А. А. Пилипенко // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матер. ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Дніпро, 21 квіт. 2022 р. – Дніпро : Ун-т митної справи та фінансів, 2022. – С. 255-257.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28045-
dc.description.abstractРозглянуто можливість одночасної орієнтації процесів організації обліку та управління економічною безпекою діяльності підприємства на положення стандарту ISO 22301 «Системи управління безперервністю діяльності». В основу підтримки безперервності покладено належну організацію маркетингової діяльності, як базису забезпечення безпеки присутності підприємства на ринку. Облік розглянуто як джерело консолідації інформації в системі маркетингового управління підприємством.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконсолідація інформаціїru_RU
dc.subjectобліково-аналітичне забезпеченняru_RU
dc.subjectмаркетингове управлінняru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.titleУправління безпекою маркетингової діяльності: обліково-аналітичне та організаційне забезпеченняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко_облік та безпека маркетингу.pdf452,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.