Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузій Т. С.-
dc.date.accessioned2022-12-23T21:28:08Z-
dc.date.available2022-12-23T21:28:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГузій Т. С. Етичний компонент забезпечення якості надання адміністративних послуг / Т. С. Гузій // «Розвиток партнерства ЄС – Україна в публічному управлінні» (в рамках реалізації Модулю «Демократична децентралізація влади як європейський досвід державного управління» програми «Еразмус+: Жан Моне» : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 лист. 2022 р. : тези допов. – Харків : ТОВ «Константа», 2022. – С. 80–85.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28343-
dc.description.abstractУ дослідженні здійснений аналіз поняття «етична культура індивіда» та етичної системи розвинутих держав, знайдено спільні їх риси. Запропоновано застосовувати на публічній службі клієнтоорієнтований підхід у галузі надання адміністративних послуг, а також ряд інших пропозицій для поліпшення якості надання адміністративних послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectетична культура індивідаru_RU
dc.subjectетичні нормиru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідru_RU
dc.subjectадміністративні послугиru_RU
dc.subjectпублічна службаru_RU
dc.titleЕтичний компонент забезпечення якості надання адміністративних послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гузiй_тези_для_репозитарiю_1.pdf501,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.