Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorParkhomenko N.-
dc.date.accessioned2022-12-24T19:15:07Z-
dc.date.available2022-12-24T19:15:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParkhomenko N. International experience of forming the city brand / N. Parkhomenko // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 лист. 2022 р. - Харків, 2022. – с. 395-397.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28371-
dc.description.abstractFeatures of city branding are determined. The advantages of successful city branding are described. Attention is focused on the main ratings that determine the positions of cities and, accordingly, branding criteria. Examples of successful city brands are given.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectcity brandru_RU
dc.subjectinternational ratingsru_RU
dc.subjectsuccessful cityru_RU
dc.titleInternational experience of forming the city brandru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parkhomenko_N._INTERNATIONAL_EXPERIENCE_OF_FORMING_THE_CITY_BRAND.pdf16,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.