Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2023-01-03T10:42:26Z-
dc.date.available2023-01-03T10:42:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. А. Небилиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28475-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectзадоволенняru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.titleМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.219_Маркетинг_ОП_Бiзнес-адмiнiстрування_Небилиця_О.А..pdf667,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.