Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorЧернишова А. А.-
dc.date.accessioned2023-01-10T12:31:11Z-
dc.date.available2023-01-10T12:31:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛаріна К.В. Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні / К. В. Ларіна, А. А. Чернишова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 383-386.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576-
dc.description.abstractРозкрито сутність бренд-активізму як складової соціальної відповідальності бізнесу. Відзначено зміни, які відбулись в комунікаціях брендів під час війни. Описані фактори, які впливають на лояльність і вибір брендів українськими споживачами в умовах російської агресії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбренд-активізмru_RU
dc.subjectбренд-комунікаціїru_RU
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуru_RU
dc.subjectфактори лояльностіru_RU
dc.titleБренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларiна,_Чернишова_тези_репозиторiй.pdf315,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.