Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28607
Назва: Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації
Автори: Астахова І. Е.
Горобинська М. В.
Теми: маркетингове забезпечення
експортна діяльність
цифрова трансформація
конкурентоспроможність
ефективність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації / Астахова І. Е., Горобинська М. В. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022р. : тези допов. - Харків: ФОП Лібуркіна, 2022. – С. 729-733.
Короткий огляд (реферат): Ефективне застосування інструментів маркетингового забезпечення з використанням маркетингових технологій в процесі експортної діяльності приведе до підвищення конкурентоспроможності експорту підприємства . Крім того залучення маркетингових інструментів у цифровій сфері може допомогти підприємству увійти на ринок з використанням Інтернет-платформ продажу та протестувати вірогідність успіху без значних капіталовкладень. Впровадження та вдосконалення маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства при його виході на нові зовнішні ринки вплине в подальшому не тільки на ефективність експортної діяльності підприємства, а й на вірогідність успіху в розвитку міжнародній діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28607
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова_-_тези.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.