Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черних О. П. | - |
dc.contributor.author | Гряник Г. В. | - |
dc.contributor.author | Бондаренко Є. К. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T14:18:28Z | - |
dc.date.available | 2023-01-12T14:18:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622 | - |
dc.description.abstract | Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | трасування променів | ru_RU |
dc.subject | відеоігри | ru_RU |
dc.subject | імітування сцени | ru_RU |
dc.subject | фізика | ru_RU |
dc.title | Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КІТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf | 259,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.