Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorЗапрій Н. А.-
dc.date.accessioned2023-01-15T19:13:55Z-
dc.date.available2023-01-15T19:13:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГеращенко І. М. Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії / І. М. Геращенко, Н. А. Запрій // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 205–209.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28643-
dc.description.abstractДля отримання стійкого прибутку та для того, щоб бути успішним у довгостроковому періоді, сучасні українські компанії повинні використовувати клієнтоорієнований підхід до своєї діяльності. Запропоновано етапи побудови клієнтоорієнтованої компанії. Наведено переваги системи ефективного обслуговування клієнтів (висока клієнтоорієнтованість), упроваджена в компанії. Високий рівень клієнтоорієнтованості, що проявляється в ефективному обслуговуванні клієнтів, є конкурентною перевагою компанії, оскільки маркетингові стратегії, тактики, технології, заходи можуть бути легко скопійовані конкурентами, а скопіювати методику успішної взаємодії з клієнтами буде набагато складніше, оскільки вона розроблена для конкретної компанії і конкретного персоналу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтованістьru_RU
dc.subjectформування стратегічних конкурентних перевагru_RU
dc.subjectконкурентні переваги компаніїru_RU
dc.titleКлієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.