Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтьогіна А. С.-
dc.date.accessioned2023-01-15T19:52:04Z-
dc.date.available2023-01-15T19:52:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтьогіна А. С. Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану / А. С. Стьогіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 629-633.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652-
dc.description.abstractРозглянуто сутність комунікативної політики, вплив пандемії та воєнного стану на його просування, розглянуто основні засоби комунікації під час воєнного стану. Досліджено авторські підходи та практичний досвід комунікації. Висвітлено найпопулярніші засоби комунікації та впровадження комунікативної політики онлайн.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectвоєнний станru_RU
dc.subjectкризові комунікаціїru_RU
dc.subjectпандеміяru_RU
dc.subjectонлайнru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectповномасштабне вторгненняru_RU
dc.titleОсобливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стануru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_огiна_тези.pdf587,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.