Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоляр К. Р.-
dc.date.accessioned2023-01-30T12:32:16Z-
dc.date.available2023-01-30T12:32:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоляр К. Р. Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі / К. Р. Соляр // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ─ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця 2021. ─ № 2. ─ С. 247-250.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ефективність брендингової кампанії Ukrainenow, яку було створено як інструмент культурної дипломатії націлений на поліпшення іміджу України у міжнародному інформаційному середовищі. Розглянуто особливості зміни бренду України від країни пострадянського союзу, що має значні економічні проблеми до країни, що веде боротьбу за права своїх громадян та підтримує базові принципи демократії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectУкраїнаru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectміжнародне інформаційне середовищеru_RU
dc.subjectкультурна дипломатіяru_RU
dc.subjectсуспільні комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингова кампаніяru_RU
dc.titleРебрендинг України у міжнародному інформаційному середовищіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МВПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
К._Соляр-__Ребрендинг_Украiни.pdf559,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.