Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.contributor.authorBarkova K. O.-
dc.date.accessioned2023-02-05T17:59:35Z-
dc.date.available2023-02-05T17:59:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationManagement: syllabus of the acdemic discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O. M. Myronova, K. O. Barkova - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. – 14 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28843-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectmanagerru_RU
dc.subjectmanagement schoolsru_RU
dc.subjectmanagerial functionsru_RU
dc.subjectdecision-making processru_RU
dc.subjectleadershipru_RU
dc.subjectcommunicationsru_RU
dc.subjectmanagement efficiencyru_RU
dc.titleManagement: syllabus of the acdemic discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.239_Менеджмент_ОП_Маркетинг_Миронова_О.М._АНГЛ.pdf666,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.