Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMazorenko O. V.-
dc.contributor.authorPererva I. M.-
dc.date.accessioned2023-02-07T13:49:05Z-
dc.date.available2023-02-07T13:49:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationElectronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. O. V. Mazorenko, I. M. Pererva. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 9 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectelectronic marketingru_RU
dc.subjecte-businessru_RU
dc.subjectwebsiteru_RU
dc.subjectcontentru_RU
dc.subjectSEOru_RU
dc.subjectsocial media marketingru_RU
dc.subjectmobile marketingru_RU
dc.titleElectronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.268_Електронний_маркетинг_Мазоренко_О.В._АНГЛ.pdf350,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.