Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазоренко О. В.-
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.date.accessioned2023-02-07T13:52:01Z-
dc.date.available2023-02-07T13:52:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЕлектронний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. В. Мазоренко, І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28873-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectелектронний маркетингru_RU
dc.subjectелектронний бізнесru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectвеб-сайтru_RU
dc.subjectпошукова оптимізаціяru_RU
dc.subjectмаркетинг в соціальних мережахru_RU
dc.subjectмобільний маркетингru_RU
dc.titleЕлектронний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.269_Електронний_маркетинг_Мазоренко_О..pdf848,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.