Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірник А. В.-
dc.date.accessioned2013-04-16T12:35:39Z-
dc.date.available2013-04-16T12:35:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГірник А.В. Планування маркетингової діяльності на підприємстві / А.В. Гірник // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 32 - 34en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства та сфор¬мовано завдання стратегічного та тактичного маркетингу підприємства на основі порівняння стратегічного та операційного підходів. Особливу увагу приділено перспективним напрямам розвитку маркетингової діяльності підприємстваen_US
dc.description.abstractРассмотрены современные тенденции маркетинговой деятельности предприятия и сформированы задачи стратегического и тактического маркетинга предприятия на основании сравнения стратегического и операционного подходов. Особое внимание уделено перспективным направлениям развития маркетинговой деятельности предприятия.en_US
dc.description.abstractThe modern trends of business marketing activity are considered and the objectives of strategic and operational marketing of a company on the basis of comparison of strategic and operational approaches are defined. Special attention is paid to the prospective lines of development of marketing activity of an enterprise.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectсучасні тенденції маркетингуen_US
dc.subjectстратегічне та тактичне планування маркетингової діяльностіen_US
dc.titleПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.