Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.date.accessioned2023-03-15T19:26:12Z-
dc.date.available2023-03-15T19:26:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. С.О. Родіонов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29075-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові концепціїru_RU
dc.subjectпотреби споживачівru_RU
dc.subjectмаркетинг-міксru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.titleМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план._12!Маркетинг Міжнародний менеджмент.pdf369,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.