Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак О. О.-
dc.date.accessioned2023-03-23T13:32:35Z-
dc.date.available2023-03-23T13:32:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. О. Стрижак. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуристичний брендru_RU
dc.subjectнаціональний брендru_RU
dc.subjectбрендинг дестинаційru_RU
dc.subjectбренд містаru_RU
dc.subjectбренд країниru_RU
dc.titleУправління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.529_!Управління національним туристичним брендом 2022.pdf317,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.