Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHalahan Ya. V.-
dc.contributor.authorDrahan O. A.-
dc.contributor.authorZhyla G. V.-
dc.date.accessioned2023-05-12T12:55:16Z-
dc.date.available2023-05-12T12:55:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHalahan Ya. V. Study of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisition / Ya. V. Halahan, O. A. Drahan, G. V. Zhyla // Вчені записки Тавірійського національного університету імені І.В. Вернадського Серія: Філологія. Журналістика. – 2022. – Вип. 33 (72). – Т. 1. –№ 6 – С. 165 – 172ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489-
dc.description.abstractThe aim of this work is to identify, analyse and classify Ukrainian students' interference errors in English and to formulate recommendations for solving this problem, including ways to improve interlanguage communication. The article traces five types of interference errors: grapho-orthographic, phonetic, semantic, lexical, and grammatical. The authors emphasize that mastering a foreign language at the B2 level for graduation is impossible without the ability to compare the facts of the native and foreign languages.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectanalysisru_RU
dc.subjecterrorru_RU
dc.subjectinterferenceru_RU
dc.subjectmother tongueru_RU
dc.subjecttarget languageru_RU
dc.titleStudy of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisitionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Галаган_Драган_Жила.pdf361,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.