Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29548
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ципіна Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T20:05:02Z | - |
dc.date.available | 2023-05-29T20:05:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ципіна Д. С. Розвиток емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови / Д.С. Ципіна // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. –Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 61. – Т. 3. – C. 274 – 281. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29548 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається важливість розвитку емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мов. Зазначено, що питання важливості розвитку емоційного інтелекту у вивченні іноземної мови є предметом досліджень науковців як психологічної галузі, так і педагогічної сфери. Зроблено висновок про те, що емоційний інтелект - важлива складова компетентностей майбутнього фахівця з економіки, що не можна розглядати в розриві від пізнавальної діяльності, тому як єдність емоційної та інтелектуальної сфер є передумовою цілісної освіти. Без цього неможливо сформувати особистість майбутнього спеціаліста економічного профілю, здатну адаптуватися в професійному світі. Обґрунтовано необхідність вивчення та використання емоційних реакцій на занятті з професійно-орієнтованої іноземної мови для розкриття емоційного потенціалу студентів та розвитку в них емоційного інтелекту. Наголошено на тому, що емоційно-ціннісна складова процесу вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови може бути реалізована завдяки правильно підібраному дидактичному матеріалу, формам роботи, видам і типам вправ. У статті представлені форми, методи та засоби організації процесу вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови, що ефективно впливають на розвиток емоційної складової майбутніх спеціалістів економічної галузі та сприяють формуванню емоційного інтелекту. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | емоційний інтелект | ru_RU |
dc.subject | культура спілкування | ru_RU |
dc.subject | позитивна емоційна атмосфера | ru_RU |
dc.subject | форми | ru_RU |
dc.subject | прийоми | ru_RU |
dc.subject | засоби організації освітнього процесу | ru_RU |
dc.subject | професійно-орієнтована іноземна мова | ru_RU |
dc.title | Розвиток емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 400,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.