Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛамааши Мохамед-
dc.date.accessioned2023-05-31T20:51:07Z-
dc.date.available2023-05-31T20:51:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛамааши Мохамед Важливість використання мови-посередника у викладанні іноземної мови / Мохамед Ламааши // Питання сходознавства в Україні : матеріали VII Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю, 13 квітня 2023 р. : тези допов. – Харків, 2023. – С. 140- 141.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29578-
dc.description.abstractПри навчанні іноземної мови викладач змушений використовувати мову-посередник, і ця мова-посередник може бути як рідною мовою учня, так і спільною мовою між учителем та учнем. нова мова. Використання мови-посередника має свої плюси та мінуси, а також прихильників та противників її використання.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectпроміжна моваru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectза і протиru_RU
dc.subjectприхильникиru_RU
dc.subjectпротивникиru_RU
dc.subjectтермінологіяru_RU
dc.titleВажливість використання мови-посередника у викладанні іноземної мовиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ламааши.pdf619,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.