Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко Н. О.-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T19:10:15Z-
dc.date.available2023-06-12T19:10:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГордієнко Н. О. Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг») / Н. О. Гордієнко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 30-31ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто значення ефективного маркетингу в успішній діяльності бізнесу на прикладі ТОВ «Метторг». Досліджено стратегії та інструменти маркетингу, які допомагають підприємствам привертати увагу клієнтів, збільшувати продажі та зміцнювати свою позицію на ринку. Через аналіз конкретних методів, таких як сегментування ринку, розробка маркетингових стратегій, просування товарів та послуг, а також залучення й утримання клієнтів, досліджено, як ТОВ «Метторг» використовує ефективний маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectефективний маркетингru_RU
dc.subjectпідприємницька діяльністьru_RU
dc.subjectстратегії маркетингуru_RU
dc.subjectінструменти маркетингуru_RU
dc.subjectпросування товарівru_RU
dc.subjectзалучення клієнтівru_RU
dc.titleЕфективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг»)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гордієнко_тези.pdf477,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.