Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоротенко А. С.-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T19:17:22Z-
dc.date.available2023-06-12T19:17:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоротенко А. С. Формування ефективної системи просування продукції підприємства / А. С. Коротенко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки : збірник тез доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 9 червня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 25-27.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто основні складові ефективної системи просування, такі як реклама, продажі, відносини зі споживачами та інші маркетингові інструменти. Досліджено основні аспекти, стратегії та інструменти, що сприяють успішному просуванню продукції на ринку. Особлива увага приділяється стратегічному плануванню та аналізу ринку для ефективного формування просувальної стратегії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпросування продукціїru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетинговий міксru_RU
dc.subjectканали збутуru_RU
dc.subjectпозиціонування брендуru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectцифрові каналиru_RU
dc.subjectстратегічне плануванняru_RU
dc.subjectаналіз ринкуru_RU
dc.titleФормування ефективної системи просування продукції підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коротенко_тези.pdf298,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.