Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБестужева С. В.-
dc.contributor.authorМаткава Д. Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-13T11:06:39Z-
dc.date.available2023-06-13T11:06:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБестужева С. В. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / С. В. Бестужева, Д. Ю. Маткава // Scientific trends, solutions, theories and methods of development : The XXIII International Scientific and Practical Conference, June 12 – 14, 2023. - Bilbao, Spain, 2023. - Рр. 70-74.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано існуючі методичні підходи до формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення даних підходів запропоновано послідовність формування міжнародної маркетингової стратегії, охарактеризовано етапи її реалізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectформуванняru_RU
dc.subjectреалізаціяru_RU
dc.subjectпроцесru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.titleОсобливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бестужева, Маткава.pdf277,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.