Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванієнко В. В.-
dc.contributor.authorКовальчук К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-19T21:29:03Z-
dc.date.available2023-06-19T21:29:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Бізнес-Інформ. - №1. - 2022. – С. 444-450.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectкомпоненти марочного капіталуru_RU
dc.subjectактуальність брендуru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегії формування конкурентоспроможного брендуru_RU
dc.subjectскладові елементи брендуru_RU
dc.titleМаркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Бізнес-інформ № 1, 2022 Іванієнкр В. Ковальчук К, Стрс. 444-450..pdf345,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.