Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2023-09-14T20:28:14Z-
dc.date.available2023-09-14T20:28:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 15 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30059-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова аналітикаru_RU
dc.subjectмаркетинговий аналізru_RU
dc.subjectданіru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectгіпотезаru_RU
dc.subjectцикл аналізуru_RU
dc.subjectаналітичний інструментарійru_RU
dc.subjectдашбордru_RU
dc.subjectdata-driven маркетингru_RU
dc.subjectметрикиru_RU
dc.subjectвибіркаru_RU
dc.subjectметоди статистичног аналізуru_RU
dc.titleМаркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 305 РП !Маркетингова аналітика_Ус.docx.pdf352,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.