Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2023-09-27T08:11:15Z-
dc.date.available2023-09-27T08:11:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІнструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н.В. Проскурніна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30120-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectелектронна комерціяru_RU
dc.subjectЄСru_RU
dc.subjectєвропейські компаніїru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectінструменти та методи цифрового маркетингуru_RU
dc.subjectєвропейські маркетингові практикиru_RU
dc.titleІнструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поз.565_!Інструменти цифрового маркетингу_досвід ЄС_2023.pdf681,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.