Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorProskurnina N. V.-
dc.date.accessioned2023-09-28T06:52:26Z-
dc.date.available2023-09-28T06:52:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDigital marketing tools: EU experience: the work program of the educational discipline for students of higher education, specialty 051 "Economy" of the educational program "International Economics" of the second (master's) level: [Electronic edition] / comp. N.V. Proskurnina. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 13 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30132-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, assessment forms and methods, as well as recommended literature are given. Recommended for students of higher education of specialty 051 “Economy” of the educational program “International Economics” of the second (master's) levelru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjecte-commerceru_RU
dc.subjectEUru_RU
dc.subjectEuropean companiesru_RU
dc.subjectdigital technologiesru_RU
dc.subjectdigital marketingru_RU
dc.subjectdigital marketing tools and methodsru_RU
dc.subjectEuropean marketing practicesru_RU
dc.titleDigital marketing tools: EU experience: the work program of the educational discipline for students of higher education, specialty 051 "Economy" of the educational program "International Economics" of the second (master's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поз.566_!Інструменти цифрового маркетингу досвід ЄС.pdf800,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.