Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.date.accessioned2023-09-28T12:00:30Z-
dc.date.available2023-09-28T12:00:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня: [Електронний ресурс] / укл. О. І. Пушкар, Л. В. Потрашкова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, форми та методи оцінювання, рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекономіка враженьru_RU
dc.subjectмультимедіаru_RU
dc.subjectUX-дослідженняru_RU
dc.subjectцифрові продуктиru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectпублікаціїru_RU
dc.titleТренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.