Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоу Кванденг-
dc.date.accessioned2023-10-01T19:33:06Z-
dc.date.available2023-10-01T19:33:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГоу Кванденг Перехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР) / Гоу Кванденг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків – м. Торунь, 3-4 березня 2020 р. : тези допов. - Харків: ФОП Панов А.М., 2020. - С. 258-259.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144-
dc.description.abstractВпровадження персоналізованого навчання допомагає досягти мети навчання студентів відповідно до їхньої здатності та вирощування інноваційних талантів. На основі огляду китайської та зарубіжної літератури в роботі переосмислюється значення та концепції персоналізованого навчання, цифрового освітнього середовища, уточнюється поняття та розглядається технічна підтримка персоналізованого навчання студентів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectперсоналізоване навчанняru_RU
dc.subjectцифрове освітнє середовищеru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectстуденти коледжів та університетівru_RU
dc.titleПерехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоу Кванденг_Перехід до персоналізованого навчання.pdf531,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.