Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гоу Кванденг | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-01T19:33:06Z | - |
dc.date.available | 2023-10-01T19:33:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гоу Кванденг Перехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР) / Гоу Кванденг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків – м. Торунь, 3-4 березня 2020 р. : тези допов. - Харків: ФОП Панов А.М., 2020. - С. 258-259. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144 | - |
dc.description.abstract | Впровадження персоналізованого навчання допомагає досягти мети навчання студентів відповідно до їхньої здатності та вирощування інноваційних талантів. На основі огляду китайської та зарубіжної літератури в роботі переосмислюється значення та концепції персоналізованого навчання, цифрового освітнього середовища, уточнюється поняття та розглядається технічна підтримка персоналізованого навчання студентів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | персоналізоване навчання | ru_RU |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | ru_RU |
dc.subject | цифрові технології | ru_RU |
dc.subject | студенти коледжів та університетів | ru_RU |
dc.title | Перехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гоу Кванденг_Перехід до персоналізованого навчання.pdf | 531,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.