Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPohuda N. V.-
dc.date.accessioned2023-10-30T21:59:56Z-
dc.date.available2023-10-30T21:59:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPohuda N. V. The influence of OTA channels on the tourism industry / N. V. Pohuda // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2023. – Т. 34 (73). – № 2. – С. 43-51.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30216-
dc.description.abstractThe article devotes the analysis of the most popular OTA channels in the world and their impact on the tourism industry. The differences between metasearch platforms (e.g., Trivago, Kayak, Google Travel) and OTA channels are discussed. Using the example of the European and Asia-Pacific regions, the impact of OTA channels on the generation of additional income and employment is considered. A comparison of the key indicators of visits to the sites of the leading OTA channels was made according to the data of 2021 and 2023. It was established that the most common models of commission remuneration are network and retail, and a comparison of the commissions for leading OTA channels was also made.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectonline travel agency (OTA)ru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectmetasearch platformsru_RU
dc.subjectbookingru_RU
dc.subjectcommissionru_RU
dc.titleThe influence of OTA channels on the tourism industryru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_НВ_Вплив_ОТА_каналів_на_індустрію_туризму_Стаття.pdf509,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.