Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. О.-
dc.date.accessioned2023-12-06T08:29:14Z-
dc.date.available2023-12-06T08:29:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯстремська О. О. Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – Ч. 1. - С. 274 – 281.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність використання бренду підприємства для забезпечення ефективності та успішності його функціонування в умовах економіки вражень, коли саме враження створюють найбільшу частку доданої вартості продукції. Розглянуто особливості функціонування підприємств та використання їх брендів в умовах VUCA-world та BANI-world, що підтверджують необхідність використання емоційних моделей прийняття рішень. Проаналізовано раціональні та емоційні результати використання брендів на машинобудівних підприємствах, розраховано інтегральні показники на основі часткових показників раціональних та емоційних результатів. Запропоновано методичний підхід до формування стратегій використання брендів на основі матриці, що побудована за інтегральними показниками раціональних та емоційних результатів використання брендів, в якій позиціоновано досліджувані підприємства. доведено доцільність розмежування квадрантів матриці з використанням положень теорії нечітких множин. Розроблені теоретичні та практичні пропозиції формування брендів та стратегій їх використання дозволять врахувати сутність і змістовність брендів, уможливити якомога більш результативне їх застосування в умовах функціонування економіки вражень та мінливого зовнішнього середовища.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectраціональні результатиru_RU
dc.subjectемоційні результатиru_RU
dc.subjectекономіка враженьru_RU
dc.subjectстратегії брендівru_RU
dc.subjectVUCA-worldru_RU
dc.subjectBANI-world, матриця позиціонування брендів та їх стратегійru_RU
dc.titleБренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки враженьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська_тези.pdf210,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.