Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotelnikova Iu.-
dc.date.accessioned2023-12-17T21:48:36Z-
dc.date.available2023-12-17T21:48:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKotelnikova Iu. Using artificial intelligence in internet marketing / Iu. Kotelnikova // Маркетинг в Україні : міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 20 жовтня 2023р. - Київ : КНЕУ, 2023. – С. 429–431.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30741-
dc.description.abstractTo remain competitive in this digital landscape, marketers must adopt advanced technologies to enhance their marketing strategies and campaigns. Artificial intelligence (AI) has emerged as a powerful tool in this context, offering the potential to revolutionize internet marketing by enabling data-driven insights, personalized customer experiences, and improved efficiency. In theses the author tried to highlight the main areas of using artificial intelligence in internet marketing such as personalization, using chatbots and virtual assistants, predictive analytics, content creation, email marketing, Search Engine Optimization (SEO), Social Media Marketing, programmatic advertising, voice search optimization, customer insights, A/B testing, fraud detection, market research, dynamic pricing, content curation.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectartificial intelligenceru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjectdigitalisationru_RU
dc.titleUsing artificial intelligence in internet marketingru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kotelnikova Iu. USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN INTERNET MARKETING.pdf168,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.