Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивица М. В.-
dc.date.accessioned2012-04-26T10:06:40Z-
dc.date.available2012-04-26T10:06:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЖивица М. В. Управление конкурентоспособностью продукции / М. В. Живица // Управління економікою. - 2012. - №4. - С. 19-22en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/308-
dc.description.abstractПредставлены различные подходы к определению понятия "конкурентоспособность продукции". Рассмотрены преимущества сертификации для предприятий. Предложены мероприятия, направленные на повышение конкурентоспособности продукции предприятия.en_US
dc.description.abstractDifferent going is are approaches to determination of the concept "Competitiveness of products" presented. Advantages of certification are considered for enterprises. Measures directed on the increase of competitiveness of products of enterprise are offered.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectконкурентоспособность продукцииen_US
dc.subjectсистема менеджмента качестваen_US
dc.subjectмеждународные стандарты ISOen_US
dc.subjectконкурентоспособность предприятияen_US
dc.titleУПРАВЛЕНИЕ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬЮ ПРОДУКЦИИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.332.4:658.62en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Живица М. В. Управление конкурентоспособностью продукции.pdf393,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.