Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко А. О.-
dc.date.accessioned2013-05-22T07:27:13Z-
dc.date.available2013-05-22T07:27:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБорисенко А.О. Використання проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда / А.О. Борисенко // Управління розвитком. - 2013. - С. 131 - 133en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3127-
dc.description.abstractПодано характеристику проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда, наведено результати досліджень для бренда Polaroid.en_US
dc.description.abstractДана характеристика проекционных методик проведения маркетинговых исследований для персонификации бренда, приведены результаты исследований для бренда Polaroid.en_US
dc.description.abstractThe description of projective techniques of carrying out marketing researches for brand personification and the results of researches for "Polaroid" brand are given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпроекційні методикиen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectперсоніфікація брендаen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138:617en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.