Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко І. С.-
dc.date.accessioned2013-05-22T08:20:18Z-
dc.date.available2013-05-22T08:20:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНазаренко І.С. Роль маркетингу у наданні банківських послуг / І.С. Назаренко // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 10 - 13en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139-
dc.description.abstractДоведено, що кредитно-фінансові установи забезпечують ринкову економіку інструментами й механізмами регулювання економічних процесів. Розглянуто банки як одну з найвагоміших складових кредитної системи. Доведено, що особливе значення для банку в процесі формування поточної та перспективної банківської політики має маркетинг у сфері банківських послуг.en_US
dc.description.abstractДоказано, что кредитно-финансовые учреждения обеспечивают рыночную экономику инструментами и механизмами регуляции экономических процессов. Рассмотрены банки как одна из самых весомых составляющих кредитной системы. Доказано, что особое значение для банка при формировании текущей и перспективной банковской политики имеет маркетинг в сфере банковских услуг.en_US
dc.description.abstractFinancial institutions provide market economy with instruments and mechanisms of economic processes adjusting. One of the most considerable constituents of credit system is the banks. The special attention while forming the current and perspective bank policy is paid to the marketing in the field of bank services.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectполітикаen_US
dc.subjectфінансиen_US
dc.subjectкредитen_US
dc.subjectпозикаen_US
dc.titleРОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc336.717:339.138en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко І.С. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ.pdf338,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.