Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроголаева Е. В.-
dc.date.accessioned2013-05-22T11:12:52Z-
dc.date.available2013-05-22T11:12:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроголаева Е.В. Позиционирование товаров на рынке / Е.В. Проголаева // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 15 - 16en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3148-
dc.description.abstractРассмотрено понятие "позиционирование", особенности позиционирования товаров и основные ошибки, допускаемые при осуществлении этого процесса на предприятии. Определена непосредственная связь между процессами сегментирования и позиционирования на предприятии.en_US
dc.description.abstractРозглянуто поняття "позиціонування", його особливості та основні помилки, які можливі при здійс-ненні цього процесу на підприємстві. Визначено безпосередній взаємозв’язок між процесами сегментування та позиціонування на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe article analyses the "positioning" concept, the features and the main mistakes of this process at an enterprise. Also it defines the connection of the processes of segmentation and positioning in the company.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectпозиционированиеen_US
dc.subjectсегментацияen_US
dc.subjectкритерии сегментацииen_US
dc.subjectцелевая аудиторияen_US
dc.subjectстратегии позиционированияen_US
dc.titleПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.62:659.127.4en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проголаева Е.В. ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕ.pdf389,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.