Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова І. О.-
dc.contributor.authorУшакова И. А.-
dc.contributor.authorUshakova I. O.-
dc.date.accessioned2013-05-23T11:02:07Z-
dc.date.available2013-05-23T11:02:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи в маркетингу" (в середовищі CRM-системи "Парус") для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання / Укл. І. О. Ушакова. — Харків: Вид. ХНЕУ, 2008. — 64 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3178-
dc.description.abstractНаведені завдання для лабораторних робіт і самостійної роботи за модулем "Менеджмент і маркетинг" системи ПАРУС з тем "Настроювання системи", "Заповнення словників", "Робота з Журналом обліку робочого часу", "Розділ "Клієнти і потенційні клієнти", "Розділ "Маркетинг і збут", а також методичні рекомендації до їх виконання, що сприяє придбанню практичних навичок роботи із CRM-системами. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання.en_US
dc.description.abstractПриведены задания для лабораторных работ и самостоятельной работы по модулю "Менеджмент и маркетинг" системы ПАРУС по темам "Настройка системы", "Заполнение словарей", "Работа с журналом учета рабочего времени", "Раздел "Клиенты и потенциальные клиенты" , "Раздел "Маркетинг и сбыт", а также методические рекомендации к их выполнению, что способствует приобретению практических навыков работы с CRM-системами. Рекомендовано для студентов направления подготовки «Маркетинг» всех форм обучения.en_US
dc.description.abstractTasks for laboratory works and independent work from module "Management and Marketing" system PARUS on "System Settings", "Filling of the dictionary", "Working with the magazine of working hours", "Section "Customers and potential customers", "Section "Marketing and sales" are given as well as guidelines for their implementation, which contributes to the acquisition of practical skills in working with CRM-systems. Recommended for students of training areas "Marketing" for all forms of education.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectінформаційні системи в маркетингуen_US
dc.subjectCRM-система «Парус»en_US
dc.subjectинформационные системы в маркетингеen_US
dc.subjectCRM-система «Парус»en_US
dc.subjectinformation systems in marketingen_US
dc.subjectCRM-system "Parus"en_US
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи в маркетингу" (в середовищі CRM-системи "Парус") для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняen_US
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к выполнению лабораторных работ по дисциплине "Информационные системы в маркетинге" (в среде CRM-системы «Парус») для студентов направления подготовки «Маркетинг» всех форм обученияen_US
dc.title.alternativeGuidelines for laboratory works on the subject "Information systems in marketing" (in the mid CRM-system "Parus") for students of training areas "Marketing" for all forms of educationen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ІС)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.